Test – Moduł I – Etyka, estetyka i etykieta w obsłudze gości
Test zawiera 15 pytań zamkniętych jednokrotnego wyboru oraz 5 pytań Prawda/Fałsz. Za każdą prawidłową odpowiedź uczestnik kursu otrzymuje 1 punkt. Maksymalnie uzyskać można 20 punktów. Test zalicza uczestnik, który otrzyma minimalnie 80% prawidłowych odpowiedzi.
Quiz Summary
0 of 20 Questions completed
Questions:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Results
Results
0 of 20 Questions answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Categories
- Not categorized 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Current
- Review
- Answered
- Correct
- Incorrect
-
Question 1 of 20
1. Question
Pod pojęciem „3E” hotelarza kryją się:
-
Question 2 of 20
2. Question
Dokument, w którym zostały spisane zasady moralne obowiązujące w danym zawodzie, nazywamy:
-
Question 3 of 20
3. Question
Przestrzeganie form grzecznościowych, byciu uprzejmym i uśmiechniętym wobec gości, zachowanie dobrych obyczajów oraz tradycji hotelarskiej gościnności to:
-
Question 4 of 20
4. Question
Kształtowanie i upowszechnianie zasad etyki zawodowej w działalności hotelarskiej to jedno z wielu zadań:
-
Question 5 of 20
5. Question
Ochrona danych osobowych polega na:
-
Question 6 of 20
6. Question
Roszczenia o naprawienie szkody wynikłej z utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych do hotelu lub podobnego zakładu przedawniają się z upływem:
-
Question 7 of 20
7. Question
Dbałość o schludny wizerunek hotelarza, czystość i ładny wygląd obiektu to:
-
Question 8 of 20
8. Question
Międzynarodowy system oceniania działalność branży turystycznej w takich wymiarach jak zarządzanie zużyciem wody, serwisem sprzątającym, odpadami, energią, żywnością i napojami, zaangażowanie pracowników, informacje dla gości, zielone wydarzenia itp., to:
-
Question 9 of 20
9. Question
Podmiot, który zarządza danymi i decyduje o sposobach, zakresie i celach ich przetwarzania to
-
Question 10 of 20
10. Question
Sytuacje w których pomimo utraty bądź uszkodzenia rzeczy wniesionych przez gościa, odpowiedzialność hotelarza będzie wyłączona jest wystąpienie szkody na rzeczach wniesionych przez gościa, spowodowane siłą wyższą.
-
Question 11 of 20
11. Question
Zabrania się przetwarzania danych osobowych ujawniających
-
Question 12 of 20
12. Question
Przechowanie hotelowe jest dodatkową umową, którą gość może zawrzeć z hotelem
-
Question 13 of 20
13. Question
Zbiór zasad dotyczących ubioru na konkretne okazje i okoliczności to:
-
Question 14 of 20
14. Question
Slow Food Polska to organizacja zajmująca się:
-
Question 15 of 20
15. Question
Hotel jest zobowiązany do przyjmowania rzeczy gości w każdej sytuacji, nawet gdy nie ma odpowiednich do tego warunków
-
Question 16 of 20
16. Question
Certyfikat BREEAM
-
Question 17 of 20
17. Question
Przy urządzaniu hotelu należy się trzymać wytycznych do kategoryzacji określających liczbę i rodzaj mebli oraz wyposażenia pokoju.
-
Question 18 of 20
18. Question
Jeśli gość złoży wniosek o wykasowanie jego danych osobowych z systemu, hotel:
-
Question 19 of 20
19. Question
Zawsze osoba wchodząca do pomieszczenia, pierwsza mówi „dzień dobry”.
-
Question 20 of 20
20. Question
Internetową platformę Green Engage pomagającą każdemu z jej hoteli zredukować swój negatywny wpływ na środowisko wprowadziła: