Test – Moduł II – Prezentacja oferty hotelu
Test zawiera 15 pytań zamkniętych jednokrotnego wyboru oraz 5 pytań Prawda/Fałsz. Za każdą prawidłową odpowiedź uczestnik kursu otrzymuje 1 punkt. Maksymalnie uzyskać można 20 punktów. Test zalicza uczestnik, który otrzyma minimalnie 80% prawidłowych odpowiedzi.
Quiz Summary
0 of 20 Questions completed
Questions:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Results
Results
0 of 20 Questions answered correctly
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Categories
- Not categorized 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Current
- Review
- Answered
- Correct
- Incorrect
-
Question 1 of 20
1. Question
Rynek, na którym przedmiotem transakcji są usługi hotelarskie, to:
-
Question 2 of 20
2. Question
Klienci instytucjonalni hotelu określani w marketingu jako B2B to:
-
Question 3 of 20
3. Question
Celem marketingu jest:
-
Question 4 of 20
4. Question
Wielkość popytu jest to:
-
Question 5 of 20
5. Question
Rynek w marketingu to zbiór potencjalnych nabywców
-
Question 6 of 20
6. Question
Grupę potencjalnych nabywców, którzy są do siebie podobni określamy jako:
-
Question 7 of 20
7. Question
Klienci indywidualni to goście, którzy zarówno samodzielnie podróżują, jak i samodzielnie podejmują decyzję o miejscu i formie noclegu oraz wyżywienia. Tego typu kontakty w marketingu określa się skrótem B2B (business to business ).
-
Question 8 of 20
8. Question
W strategii marketingu mix określanym jako 4P wykorzystywane są następujące narzędzia:
-
Question 9 of 20
9. Question
Koncepcja marketingu 5P wykorzystuje następujące instrumenty:
-
Question 10 of 20
10. Question
Twierdzenie: „segment rynku hoteli trzygwiazdkowych tworzą w warszawie hotele Reytan, Gromada Airport, Partner” jest błędne
-
Question 11 of 20
11. Question
Dobro wymienne, czyli to, co zaspokaja potrzeby osób i może zostać nabyte to:
-
Question 12 of 20
12. Question
Product placement:
-
Question 13 of 20
13. Question
Społeczna odpowiedzialność biznesu, czyli idea CSR polega na:
-
Question 14 of 20
14. Question
Ofertę hotelu należy stworzyć w taki sposób, żeby odpowiedzieć na wszystkie podstawowe pytania klienta.
-
Question 15 of 20
15. Question
Osoby modyfikujące działania personelu (kierownik sali w restauracji, kierownik recepcji) to:
-
Question 16 of 20
16. Question
Oferowanie nabywcom określonych korzyści o charakterze materialnym, które uatrakcyjniają produkt i zachęcają do jego kupna w ściśle określonym miejscu i czasie to:
-
Question 17 of 20
17. Question
Szukanie rozgłosu przez uczestnictwo w ważnych wydarzeniach społecznych, np. organizacja koncertów, świętowanie rocznic, to:
-
Question 18 of 20
18. Question
Bezpośrednie kanały dystrybucji usługi hotelarskiej polegają na tym, że w dystrybucję produktu hotelarskiego zaangażowany jest cały sektor biur podróży
-
Question 19 of 20
19. Question
Które, z poniższych określeń charakteryzujących segment klientów indywidualnych na rynku usług hotelarskich jest nieprawdziwe:
-
Question 20 of 20
20. Question
Convenience czyli wygoda jest instrumentem (narzędziem )wykorzystywanym w koncepcji marketingu: