HomeModuł III - Komunikacja z klientem Moduł III – Komunikacja z klientem 42 topics 1 quiz Created by admin Last updated 2023-01-06 Savoir-vivre i komunikacja międzynarodowa w hotelarstwie, w języku polskim i angielskim dla branży hotelarskiej po polsku Moduł III – Komunikacja z klientem Lesson Content 0% Complete 0/42 Steps Budowanie pozytywnego obrazu samego siebie Zachowania ułatwiające komunikację interpersonalną 1 Zachowania ułatwiające komunikację interpersonalną 2 Jak mówić ? Zasady skutecznej komunikacji 1 Zasady skutecznej komunikacji 2 Zasady skutecznej komunikacji 3 Rozmowa telefoniczna- graficznie Czy rozmowa telefoniczna różni się od tradycyjnej Komunikacja via Email Co napędza lojalność wobec marki Zarządzanie, a komunikacja Kompetencje komunikacyjne w hotelu Grupy kompetencji komunikacyjnych w hotelu 1 Grupy kompetencji komunikacyjnych w hotelu 2 Nowoczesne technologie w hotelu – CRM Dwa główne kanały komunikacyjne Relacja Kanału z komunikatem Wady i zalety Ustnego kanału komunikacyjnego Media pisemne Previous Lesson Back to Course Next Lesson