Platforma Edukacyjna Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego > Moduł V – Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych Moduł V – Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych 35 topics 1 quiz Created by admin Last updated 2023-01-06 Savoir-vivre i komunikacja międzynarodowa w hotelarstwie, w języku polskim i angielskim dla branży hotelarskiej po polsku Moduł V – Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych Lesson Content 0% Complete 0/35 Steps Klasyfikacja sytuacji kryzysowych 2 Klasyfikacja sytuacji kryzysowych 3 Jak poradzić sobie z kryzysem w przedsiębiorstwie Sytuacje kryzysowe w hotelu – jak postępować 1 Sytuacje kryzysowe w hotelu – jak postępować 2 Sytuacje kryzysowe w hotelu – jak postępować 3 Trudny Gość czy Gość Wyzwanie? 3 typy hotelowych gości – grafika Gość z uzasadnionymi pretensjami Gość bez uzasadnionych pretensji Trudny Gość – rozwiązywanie sytuacji kryzysowej Uzasadniona skarga – strategia rozmowy Bezpodstawna skarga – jak się bronić ? Skarga – podsumowanie Sytuacje kryzysowe – podsumowanie Test – Moduł V – „Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych” Previous Lesson Back to Course Next Lesson