Test – Moduł III – Komunikacja z klientem
Test zawiera 16 pytań zamkniętych jednokrotnego wyboru oraz 4 pytania Prawda/Fałsz. Za każdą prawidłową odpowiedź uczestnik kursu otrzymuje 1 punkt. Maksymalnie uzyskać można 20 punktów. Test zalicza uczestnik, który otrzyma minimalnie 80% prawidłowych odpowiedzi.
Quiz Summary
0 of 20 Questions completed
Questions:
Information
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Results
Results
0 of 20 Questions answered correctly
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Categories
- Not categorized 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Current
- Review
- Answered
- Correct
- Incorrect
-
Question 1 of 20
1. Question
Feedback w procesie komunikacji to:
-
Question 2 of 20
2. Question
Naturalne środki komunikowania to:
-
Question 3 of 20
3. Question
Wymiana informacji między nadawcą i odbiorcą, za pośrednictwem jakiegoś kanału to:
-
Question 4 of 20
4. Question
Do zadań osób modyfikujących działania personelu w hotelu należy:
-
Question 5 of 20
5. Question
Umiejętność konstruowania poprawnych i adekwatnych do danej sytuacji wypowiedzi oraz właściwego stosowania reguł gramatycznych to:
-
Question 6 of 20
6. Question
Grupa pracowników hotelu określanych mianem influencer to:
-
Question 7 of 20
7. Question
Pracownicy obsługi technicznej, zaopatrzeniowcy, kierowcy w przedsiębiorstwie hotelowym określani jako:
-
Question 8 of 20
8. Question
Komunikacja społeczna werbalna to przekazywanie informacji za pomocą:
-
Question 9 of 20
9. Question
Dźwięki paralingwistyczne to:
-
Question 10 of 20
10. Question
Funkcja komunikowania emotywna
-
Question 11 of 20
11. Question
Aktywne słuchanie to kluczowa umiejętność w kontaktach interpersonalnych.
-
Question 12 of 20
12. Question
Ludzie o temperamentach, które łatwo nawiązują kontakt z innymi, z rzeczywistością, są nastawieni na uczucia, to:
-
Question 13 of 20
13. Question
Otwarte wyrażanie siebie, uwzględniające potrzeby i uczucia innych, rozgraniczenie między prawami swoimi a prawami innych, umiejętność wyrażania komunikatów z pozycji “ja” to:
-
Question 14 of 20
14. Question
Umiejętność wczuwania się, utożsamiania z innymi, współodczuwania to:
-
Question 15 of 20
15. Question
Kompetencja komunikacyjna jest to umiejętność używania języka odpowiednio do odbiorcy oraz do okoliczności towarzyszących procesowi komunikacji.
-
Question 16 of 20
16. Question
Do kanałów komunikacji online należą
-
Question 17 of 20
17. Question
Chatboty to:
-
Question 18 of 20
18. Question
Główną zaletą ustnego kanału komunikacyjnego jest możliwość uzyskania natychmiastowej odpowiedzi.
-
Question 19 of 20
19. Question
Funkcja komunikowania motywacyjna polega na:
-
Question 20 of 20
20. Question
Nie formułowanie przedwczesnych ocen (unikanie etykietowania) to podstawy dobrej komunikacji.