Platforma Edukacyjna Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego > Moduł I – Etyka, estetyka i etykieta w branży hotelarskiej Moduł I – Etyka, estetyka i etykieta w branży hotelarskiej 112 topics 1 quiz Created by admin Last updated 2023-01-06 Savoir-vivre i komunikacja międzynarodowa w hotelarstwie, w języku polskim i angielskim dla branży hotelarskiej po polsku Moduł I – Etyka, estetyka i etykieta w branży hotelarskiej Lesson Content 0% Complete 0/112 Steps Czym jest Etykieta w biznesie Etyka w biznesie – relacja z klientem 7 sposobów na dobre pierwsze wrażenie Ubiór personelu hotelowego Estetyka ubioru personelu Ubiór personelu- ogólne zasady Wygląd zewnętrzny hotelarza-kobiety Wygląd zewnętrzny hotelarza-mężczyzny Estetyka – Zachowanie Nawyki osobiste oraz wiedza i umiejętności Kultura osobista- pojęcie Kultura osobista Etykieta w rozmowy telefonicznej 1 Etykieta w rozmowy telefonicznej 2 Etykieta w rozmowy telefonicznej – Ćwiczenia Rejestr wiadomości dla gości hotelowych Etykieta – Powitanie Rozmowa w cztery oczy Sytuacje trudne i konfliktowe Pierwszy typ „klientów trudnych” Previous Lesson Back to Course Next Lesson